Pages

Monday, June 11, 2007

The Wall by Night


6 comments:

Anonymous said...

faaaking hel jeahhhhh!!!!! The wall is realie totalie wikkhed! My name is mister Saatchi and I realie want to have your sculptjer in my galery. The collors, the construction, the transparantie, the monumentalatie. After then years Holland has got her a sculpter duo bij. Echt realie gooed. Kus Anoniempje

Anonymous said...

Wat een rot ding, ze zouden het moeten verbieden verdomme!

Anonymous said...

Geachte Bouwers,

Is het u al ter oren gekomen dat het plaatsen van een dergelijk projectiel de openbare veiligheid ernstig schaad. Kinderen die het 'kunstwerk' als een speeltoestel zien kunnen zich lelijk bezeren wanneer zij eenmaal boven aanbeland door een rukwind naar beneden lazeren. In de val wordt het kleine borstkastje open gereten door een stuur, waarna de val op de grond hen fataal wordt door een standaard dat zich door het oogkastje boord. 'De moeders van Utrecht' zullen zich van de Dom storten, of een ander hoog gebouw. Wellicht verkiezen zij treinen en dan zijn de rapen helemaal gaar. De honderde treinreizigers zullen deze zoveelste vertraging zien als provocatie. Hun woede zal iets beestachtigs in hun losmaken. kanibalisme, kernfusie, insest en borduuravonden zullen het lange termijn resultaat zijn van uw zogenaamd onschuldige uiting van creativiteit.
Dank voor het weghalen.

Hartelijke groeten, minister van volksgezondheid.

Erik said...

Down the wall

Helaas is 'The wall' bruut verstoord door een kwaaie huisgenoot wiens fiets is gebruikt om de lamp een plekje te geven. Nu is de fiets aan rechter zijde weg en de lamp gesneuveld. Doorgaans ben ik wel voor een goede portie destructie, daar niet van, maar dit is persoonlijk. Die lamp kreeg ik van mijn nicht. Zo'n laaghangende lamp waar je lekker bij kunt roken. Dromerige rookwalmen boven een potje poker.

Restaureren dan maar.

Erik

Anonymous said...

De meest gaye constructie ever, maar ik zou er graag 20 mille voor betalen als hij bij mij in de pont mag staan:P. Ik vind trouwens dat we maar weer eens moeten nadenken over een nieuwe minister van volksgezondheid, want de huidige kan duidelijk niet spellen.

groetjes van jaap cross-aap

Anonymous said...

hey goed man,

in mijn tuin staan ook nog wel drie fietsen, een boodschappenkarretje, een barbeque, twee stoelen, een loze groencontainer, een kapstok, een hamsterkooi en een fontein... lampen zijn ook wel te fixen. Dit lijkt me stukken leuker dan al die zooi weg gaan regelen... kunnen we s mooi de schutting of de voortuin aankleden met de wall pt. 2.

gr willem